Sonic the Hedgehog 2

Geneza

Została stworzona przez Sonic Team, a wydana przez Segę w listopadzie 1992 roku. Jest ona sequelem do gry Sonic the Hedgehog

Fabuła

Doktor Robotnik nie zaprzestaje poszukiwać szmaragdów. Pewnego razu odkrywa ich położenie i pragnie je zdobyć za wszelką cenę. Oprócz tego Robotnik buduję potężną bazę kosmiczną DeathEgg. Sonic postanawia wyruszyć po raz kolejny aby go poswtrzymać.

Rozgrywka

Rozgrywka nie zmieniła się mocno od poprzedniej gry. Nowościami wartymi uwagi jest dodanie nowego towarzysza Tailsa. zmniejszono ilość plansz z trzech na dwie na strefę z małymi wyjątkami. Sonic otrzymał nową umiejętność Spin Dash pozwaląjącą mu zyskać dużą prędkość bez rozpędu. Kiedy posiadamy 50 pierścieni i znajdziemy cheakpoint możemy wejść w bonusową mapę aby zdobyć szmaragd. W tej części mamy ich 7 co pozwala Sonicowi na transwormację w niezniszczalną formę (wymgama ona 50 pierścieni).

Szymon Mazur 2c